T4B

PIĘCIOGWIAZDKOWY HOTEL MARRIOTT RENAISSANCE

Firma T4B Sp. z o.o. w ramach umowy z Alpinie Construction Polska Spółka z o.o. wykonała kompleksowe prace związane z instalacjami teletechnicznymi w hotelu Marriott Renaissance w Warszawie. Budynek hotelowy jest obiektem pięciogwiazdkowym z zapleczem konferencyjnym. Obiekt posiada 8 kondygnacji, około 220 pokoi hotelowych. Zbudowany jest na istniejącym parkingu wielopoziomowym w bezpośredniej bliskości istniejącego Terminala 2 lotniska Okęcie. W ramach kontraktu T4B wykonała następujące instalacje i systemy teletechniczne:

CENTRUM HANDLOWE SARNI STOK

W kwietniu 2008 roku, w wyniku podpisanej z HDZ Bielsko-Biała Sp. z o.o. umowy, został wdrożony pilotaż systemu BIS Analyst w Centrum Handlowym Sarni Stok. Półroczny okres testowy został zakończony i potwierdził użyteczność i wiarygodność rozwiązania, co z kolei jest podstawą do przyszłego, pełnego wdrożenia. Ze strony producenta okres ten umożliwił bardziej gruntowne zrozumienie specyfiki Centrów Handlowych oraz procesów wdrożeniowych systemu, a tym samym stworzenie jeszcze bardziej efektywnego narzędzia do zarządzania CH. Lokalizacja: Bielsko-Biała, ul. Sarni Stok 2

POCZTA POLSKA

Firma T4B Sp. z o.o. wykonała, na zlecenie firmy ANTRO dla Poczty Polskiej w obiektach przy ul. Rakowieckiej, rozbudowę systemów Kontroli Dostępu, Telewizji Dozorowej, Sygnalizacji Włamania i Napadu oraz Systemu Sygnalizacji Pożaru. Rozbudowywane systemy oparte były o urządzenia firm Andover Controls, Schrack, Integral. Wykonana została także nowa instalacja sieci strukturalnej na ponad 1800 punktów na produktach firmy Molex. Lokalizacja: 00-940 Warszawa, ul. Rakowiecka 26

MONTAŻ URZĄDZEŃ ADSL WIMAX DLA FIRMY NETIA

Firma T4B wygrała przetarg na montaż urządzeń ADSL WiMAX (Asymmetric Digital Subscriber Line), zorganizowany przez Netię. Została podpisana umowa ramowa, która obejmuje: instalację nowych obiektów ADSL, rozbudowę obiektów ADSL, instalację central ESN 310 oraz instalację pionu MDF.

CENTRUM HANDLOWE MANUFAKTURA W ŁODZI – BLACKBOX INTELLIGENCE SYSTEM®

Zainstalowanie modułów BlackBox® oraz systemu informatycznego do przechowywania i analizy danych całego centrum handlowego. Celem Black-Box® jest dostarczenie zarządcy Manufaktury APSYS MANAGEMENT Sp. z o.o. – danych, potrzebnych do prowadzenia efektywnego gospodarowania wynajmowaną powierzchnią. Rozwiązanie IPP to sieć czarnych skrzynek zamontowanych pod każdą kasą fiskalną, która zbiera dane o transakcjach, umożliwia raportowanie i analizę na żądanie. Kontroli podlegają transakcje realizowane przez podmioty zrzeszone w systemie (np. grupę najemców powierzchni handlowo-usługowej w centrum handlowym), natomiast stroną nadzorującą jest z reguły właściciel systemu (np. podmiot wynajmujący powierzchnię handlową w centrum handlowym). Użytkownikiem systemu może być podmiot nadzorowany, któremu udostępnione zostaną przeznaczone dla niego dane, raporty, zestawienia. Akwizycja danych o transakcjach umożliwia przetwarzanie i analizę transakcji finansowych przeprowadzanych przez podmioty zrzeszone w systemie. System pracuje w tle i nie ma wpływu na pracę kas oraz drukarek fiskalnych, a także w systemie 7 dni / 24 h i nie wymaga do bieżącej obsługi dodatkowego personelu. Czas realizacji: 01.11.2005 – 01.05.2006 Wartość kontraktu: ok. 600 000 PLN netto